2019. január 18., péntek

Ima szerelmemért




Hálás vagyok a sorsnak, hogy egy korban születtünk.

Hogy megismertelek.

Hogy elfogadat fizikai állapotomat, hogy elfogadtad a kerekes-székből adódó hátrányokat.

Hogy elfogadtam érzékenységedet.

Hogy elfogadtuk egymást kölcsönösen hibáinkkal együtt.

Hogy már akkor szerelmes voltam beléd, amikor még nem is találkoztunk.

Hogy szerelmesek vagyunk egymásba.

Hogy minden együttlétünk egy csoda, egy szerelmi beteljesülés.

Hogy erényes vagy.


Hálás vagyok a sorsnak, hogy azonos értékrendet vallunk.

Hogy nekünk egy az imádság, hogy nekünk egy az Isten.

Hogy beszélgetünk, újra és újra beszélgetünk.

Hogy megbeszéljük, ami volt, ami van, ami lesz.

Hogy megértjük, elfogadjuk egymás véleményét, ha nem vagyunk egy véleményen, akkor is tiszteljük a másik álláspontját.

Hogy tanulunk egymás hibáiból, megértőek vagyunk a másik hibáival és értékeljük, hogy a másik belátja a hibáit.

Hogy asztalodhoz engedtél, és engedted, hogy rabja legyek mindannak, amit a konyhai tudományban elértél, a főzésnek és sütésnek.


Hálás vagyok a sorsnak, hogy melletted más emberré, jobb emberré válhattam.

Hogy bizonyságot adtál, engem is szerethetnek, és én is viszont szerethetek.

Hogy hátrányaimat kiegyenlíted a gondoskodó törődéssel, oda figyeléssel, a legjobb segítőm lettél.

Hogy számíthatok rád, hogy múzsám vagy.

Hogy megérzem, ha szomorú vagy, ha bánatod van és Te is megérzed, ha szomorú vagyok, ha bánatom van.

Hogy kölcsönösen örülünk a másik örömének, és bánkódunk, ha valami bántja a másikat.


Hálás vagyok a sorsnak, hogy türelmesen viseled aggódásaimat, ami szeretetből fakad.

Hogy melletted lehetek és vigasztalhatlak, mikor olyan helyzetben vagy, mikor szükséged van rá, és bátoríthatlak gyengeségedben kitartóan.

Hogy melletted lehetek, mikor valaki megbánt érzékenységedben.

Hogy még nem szerettem úgy senkit, mint téged, és nem szeretett senki, mint Te.


Hálás vagyok a jó Istennek, hogy megismerhettelek, hogy szerethetlek, hogy szerelmemnek tudhatlak.

Hálás vagyok a jó Istennek az életért.

Hálás vagyok, hogy megmutathattam, mi a világon a legcsodálatosabb a szerelemben, és ezt Te is megmutattad nekem.

Hálás vagyok a jó Istennek, hogy megmutattad, a legnagyobb erő a szeretetben és a gyengeségünkben van.

Kérem a jó Istent, hogy mindehhez adjon erőt és kitartást mindenkor.

Kérem a jó Isten áldását erre a szeretet- és szerelemközösségre.


Ámen.

Nincsenek megjegyzések: