2011. június 5., vasárnap

Napló

Ma Pesten voltam a Könyvhéten. Kánikulai meleg volt és sok érdekes emberrel találkoztam. Aztán a legfontosabb, dedikáltam a Litera Nova Kiadónál megjelent Ötvös tér, kettes pad című kötetemet. 
       Találkoztam Tibivel és Sinka Lajossal is. Tibivel meg volt beszélve a randi, Lajossal viszont teljesen véletlenül futottunk össze. Úgy látom, Tibi még nem találta meg végleges munkahelyét, nem érzi jól magát a jelenleginél. Lajossal éppen ma szakított a barátnője.Zajlik az élet a fiúk körül.
       Véletlenül összeismerkedtem Szabados Melindával, a tollal.hu egyik szerkesztőjével.

x x x
Kemény hetem lesz a jövő héten. Befejezzük a pakolást a festés után. Nagyon szép lett az Egyesület. Holnap összehívom a kibővített vezetőségi ülést.

x x x

Bandiék holnap mennek nyaralni. Nem hiszi el, de tényleg jó neki. A sors mindig is a tenyerén hordozta.

Nincsenek megjegyzések: