2011. október 31., hétfő

Napló

Hetvenéves korában elhunyt Albert Flórián, a Nemzet Sportolója, Aranylabdás. Mindig fradista volt.
       Személye és sajnos most a halála gyerekkoromat idézi föl. Én még láttam focizni. Igaz, csak tévéközvetítésben, de láttam. Ott ténfergett az ellenfél térfelén, aztán volt egy villanása és eldöntött a góljával egy mérkőzést.
       Egy teljesen más kornak volt a focistája. Egy olyan koré, amelyben elsődlegesen nem a fizikai erőn múlott, hogy ki milyen futballista. Egy letűnt kor egyik utlsó mohikánja volt.

x x x

Az M43-as úton két román rendszámú gépjármű frontálisan ütközött hajnalban. Tizennégyen haltak meg. Borzalmas. És pont most halottak napja előtt.

x x x

Szeretteimért és magamért imádkozok, hogy tiszta lelkülettel túléljük ezt az időszakot, amelyben jelenleg élünk. Imát mondok a halottaimért és örülök, hogy ismerhettem őket, élhettem velük jóban, rosszban. 
       A gyertya valamennyiükért és valamennyiünkért ég.

Nincsenek megjegyzések: