2018. május 8., kedd

Te meg Én



Mindenható Istenem,
próbára tettél,
azt mondtad,
erre vágytál, szeressél!
Utamba vezérelted őt,
a nekem legdrágább nőt,
aki a legdrágább anya
és még inkább
a legdrágább nagymama.

Mindenható Istenem,
nem is tudod,
mit adtál nekem!
Adtad a szeretetet,
a végtelen gyengédséget,
a szerelmi őrültséget,
tűzben a lobogást,
adtad lobogás után
a csendes megnyugvást.

Mindenható Istenem,
adtad nőben a jót,
a nekem mindig szépet,
vele adtad, mire
szívem mindig vágyott,
adtad, mire ember
mindig vágyhat,
adtad a megvalósult álmot,
adtad álomként a valóságot.

Mindenható Istenem,
tiéd is köszönetem
és tiéd drága kedvesem,
ki hibáimat tűröd nekem,
ki szereteteddel,
szerelmeddel gyógyítasz,
életemre lettél vigasz.
Mindenható Istenem,
mindenhatóságod bennünket
segítsen.




Nincsenek megjegyzések: