2020. március 5., csütörtök

Barátok párbeszéde


- Helló!
- Helló!
- Régen láttalak…
- A sok munka, a család…
- Hát igen… Hogy vagy?
-  Hogy, hogy vagyok? Miért kérdezed?
- Csak úgy… Nem kérdezhetem meg?
- De… Biztosan tudsz valamit…
- Ne kombinálj! Csak megkérdeztem, hogy vagy…
- Miért kérdezed? Hallottál valamit?
- Nem hallottam én semmit… Találkoztunk… Úgy vélem, régen találkoztunk, megkérdezem, hogy vagy?
- Aha! De milyen hangsúllyal kérdezted?
- Úristen! Milyen hangsúllyal kérdeztem?
- Hát, ez az! Mintha azt várnád, hogy kezdjek el panaszkodni, és megerősítsem, amt itt-ott hallottál…
- Ugyan… Beteges vagy…
- Tudtam én, hogy innen fúj a szél!
- Honnan?
- Ki akartad ugrasztani a nyulat a bokorból? Te tudsz valamit, hallottál valamit és most megerősítést vársz tőlem..
- Miről beszélsz?
- Kitől hallottál rólam?
- Senkitől… De mi van veled?
- Ugye megmondtam… Tudod, hogy van velem valami…, sejtettem…
- Mi?
- Most már mindegy… Hát elmondom… Igen, orvoshoz járok, sajnos vannak problémáim…
--Na, ne mondod!
- Ne csinálj úgy, mintha most hallottál volna erről először!
- Isten bizony, nem hallottam semmit!
- Nem kell a duma! Örültem, hogy találkoztunk…
- Én is…
- Jót beszélgettünk…
- Igen.
- Gyakrabban kéne találkoznunk…
- Igen.
- Viszlát!
- Viszlát!

Nincsenek megjegyzések: