2011. február 25., péntek

Napló

Reggel óta esik a hó. A tél utolsó próbálkozása. Nappal olvad, éjjel fagyni fog.

x x x

Amit néhány nappal ezelőtt még az év végére prognosztizáltam, az már néhány hetes közelségbe került. Ma hallottam, hogy egy-két héten belül elérhetjük a négyszáz forintos benzint, az év második felében pedig nem kizárt az ötszáz forintos sem.
       Ha ez nem volna elég, a cukor kilónkénti árát négyszáz forintra "jósolják" a közeljövőben. 
       Mindez természetesen a éghegy csúcsa. A benzin árának emelkedése mindent visz. Nem járhatok messze az igazságtól, ha azt mondom, hogy árrobbanásnak vagyunk tanúi.
       Néhány évvel ezelőtt, amikor az akkori körülményekhez képest magas szintre állt be a benzin ára, a Fidesz - ellenzéki pártként - azt javasolta, hogy a kormány kezdeményezze a benzinárba épített adó csökkentését és ezzel mintegy csökkenhetne az ár is. Ma ilyen javaslat senkinek sem jut eszébe, a legkevésbé a kormányzó Fidesznek.

x x x

Ki olvassa azt a rengeteg blogot, oldalt a neten, kérdezte egyik ismerősöm, azon a néhány ismerősön, baráton kívül? 
       Már az is jó, ha az a néhány ismerős, barát olvassa, válaszoltam.


2 megjegyzés:

Paszternák Éva írta...

Én is olvasom!
Látom változott, és előnyére!

Bonca írta...

Béla! Én mondtam......csak nem hitted!!!! Egyik kutya,-másik eb!! Üdv Bonca!