2014. október 28., kedd

Napló


A hét egyik nagy híre a netadó. Néhány évvel ezelőtt a Fidesz tiltakozott, amikor az MSZP beakarta vezetni. Ma már tudjuk, az akkori tiltakozás azért volt, hogy ők vezethessék be.
       Az elmúlt napokban többször is hallhattuk, hogy nem lesznek megszorítások. Egy újabb adó nyílván nem az.
       Nem önmagában a netadó mértéke a sok, hanem az egyebekkel együtt az.
       Sok sérült ember számára különösen hátrányos az intézkedés. Nekik az internet az egyetlen kapcsolat a világgal. Akinek hatvan-hetvenezer forint a rokkantsági ellátása, annak már sok lehet a havi hétszáz forint plusz is.

x x x

Sajnálom, hogy nem lehettem ott a Rehab Critical Mass október 19-i rendezvényén Budapesten. Több korábbi hasonló rendezvényen vettem már részt, azoknak nem nagyon volt foganatjuk a társadalomban. Azt még nem tudhatjuk, hogy ennek a vasárnapinak lesz-e hatása.
       Azt viszont megtudhattuk, hogy a stadionokba, amelyek most épültek, épülnek, akadálymentesen be lehet jutni meccset nézni.
         Alkalomszerűen a hetvenes-nyolcvanas években is jártam a Népstadionba és az Üllői úti pályára kerekes-székesként. Akadálymentesen bejutottam akkor is. Ismertem kerekes-székes srácokat, akik viszont rendszeresen jártak meccsekre.

1 megjegyzés:

Francis írta...

De ki jár ma már meccsekre? Kinek (is) épülnek a stadionok?!