2011. november 26., szombat

Napló

Egyik barátom kérdezte, hogy mi lesz itt? Mármint ebben az országban. 
       Erre a kérdésre ma a legnehezebb válaszolni. Vannak mai elképzeléseink, és lesznek holnapi csalódásaink Vannak és lesznek holnapi magyarázkodásaink.
       Egyre kevesebb a reményem arra, hogy megérhetem a megnyugvást a környezetemben, a biztonságot és a stabilitást.
       Harminc évvel ezelőtt azt gondoltam, hogy mire elérem azt életkort, amelyben ma vagyok, lesz egy beállt életem, nem kell úgy izgulnom a holnap miatt, mint egy ma induló kezdőnek. Ehelyett azt kell megélnem, hogy minden évvel egyre rosszabb, bizonytalanabb lesz minden. Napról napra jobban aggódhatok.
       Én meg egyre öregebb leszek. Egyre kevesebb az erőm arra, hogy bármit is megmutassak a világnak.
       És talán már egyre kevésbé is akarok. 

Nincsenek megjegyzések: