2011. november 7., hétfő

Vonzodás



                                                           

                                                Vágytam őt,
                                                vágytam őt, a nőt,
                                                vágytam testét,
                                                a lüktetőt.
                                                Vártam őt
                                                és jött,
                                                magához vont
                                                és ellökött.

                                                Néztem féltőn,
                                                néztem kérőn,
                                                válaszolt reménykeltőn,
                                                adott magából
                                                és nem bőven.

                                                Vágytam ajkára,
                                                ajka csókjára,
                                                a csók némaságára,
                                                a némaságban föloldódásra,
                                                üdvöt hozó föloldozásra.
                                   
                                                Vágytam a lelkesülést,
                                                vágytam a beteljesülést,
                                                vágytam őt,
                                                vágytam őt, a nőt,
                                                vágytam testét,
                                                a lüktetőt.

                                                Tekintete
                                                kacér bűvöletében,
                                                pillantása varázslatában,
                                                gyötrődök gyötrő lázban,
                                                csak őt, a nőt elérjem.
                       
                                                Néztem kibontott
                                                hajával féltőn,
                                                néztem vágyakozva
                                                kérőn,
                                                vágytam és vártam őt
                                                és ő jött,
                                                magához vont
                                                és ellökött.
                                                Céltalanul vártam,
                                                Mert jobb felé
 nem vitt a lábam
 és gondolatban
 nem volt szárnyam.

 Vágytam őt
 és ő jött,
 jelenés volt,
 majd megszökött.


Nincsenek megjegyzések: