2013. április 28., vasárnap

Napló

Elhunyt dr.Berencsi György professzor úr, virológus, hetvenkét éves volt.A tavalyi Heine-Medin-konferencián ismertem meg, hallottam egy előadását, ami nekem rendkívül érdekes és izgalmas volt.Ezt követően még abban a kivételes szerencsében is részem volt, hogy együtt ebédelhettem vele.
       Azt már csak pluszként jegyzem meg, hogy a professzor úr az egyetlen volt, aki az előadók közül végig ott volt a konferencián.

x x x

Körülbelül egy hónappal ezelőtt jöttek meg a gólyák Martfűre. Ezt követően még hóesés, hóakadályok is voltak az országban. Csoda, hogy nem fordultak vissza.
       Tegnap előtt számtalan fecskét láttam a lakásom körül. 
       Bárhogy is alakul az időjárás a következő napokban, azt mondom, végérvényesen itt a tavasz.
 



Nincsenek megjegyzések: