2015. október 27., kedd

Kemény Zsófi: Nyílt láng használata


- anzix 3. a Librinél 2015-ben megjelent Kemény Zsófi: Nyílt láng használata című kötetéből -



"Irigyelltem a gyertyát, mert én akartam meggyulladni."

"... Az évnek ezen a napján
egy másik boldogság emlékétől szenvedek."

"...te nagyon szereted magadban azt,
amiért én el foglak hagyni."

"Nem múlik el a csuklás, ha hátra felé iszol."

"... próbálom elsiratni,
de még nem fáj eléggé
(Nyílt láng használata)

x x x

"Most majd egyenként siratok el mindent,
ami eltűnt veled."
(Lobogás)

x x x

"Mert ha annyira ragyog minden, ahogy süt,
akkor nem is számít annyira semmi."
(Nem mondunk ki semmit)

x x x

 "Olyan fiatal vagyok még,
hogy hagyhattál volna egyszerűen jelentés nélküli
nagy mondatokat mondani."
(Kamaszvers)

x x x

"Megoldás úgysincs,
hát szelíden szeretetttel rád szabadítom a világot."
(Szelíden, szeretettel)

x x x

"... egy rossz emlékem jó emlékre váltott."
(Nagymosás)

x x x

"... dönthetnék én is másképp,
dönthetnének másképp rólam is."
(Fekete)

x x x

"... otthon hagyta
az istent.
(Responsabilité)

x x x

"Ha trágyaszag van, mindegy,
hogy egyébként levendulaföldön fekszem."
(Mindegy)

x x x

"Én meg akartam valamit, ami végül elüldöz innen."

"Szájkosárból kettő kéne,
végcélból csak egy."

"... nekem sincs már időm
ennél szebben megöregedni.+
(A híres kétfejű)

x x x

"Amit kimondtam, kint fekszik előtted."
(A gyilkosnak)

x x x

"A remény vak, ezért én vagyok a szeme,..."
(Mindennek a tetején)

 

Nincsenek megjegyzések: