2013. július 24., szerda

Napló


Tegnap rehabilitációs foglalkoztatás témájú kerekasztal-beszélgetésre voltam hivatalos Szolnokon. A téma fontosságára tekintettel - ahogy a szervezők kérték - visszajeleztem, hogy részt kívánok venni a rendezvényen. A megadott időpont előtt a Mozgássérültek Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Egyesülete Támogató Szolgálatának gépkocsivezetőjével megérkeztem a helyszínre, ahol pillanattok alatt kiderült, hogy a rendezvény a harmadik emeleten lesz és nincs lift. Megköszöntem a recepciós hölgynek a tájékoztatást és eljöttünk. 
     Kerekesszékesként nem fogom magamat felcipeltetni a harmadik emeletre egy olyan rendezvény miatt, ami a rehabilitációról szól.
       A rendezvény további érdekessége, hogy egy szállodában került rá sor és a szállodában - vagyis nem akármilyen épületben - nincs lift. Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy a szállodát három-négy évvel ezelőtt teljesen felújították. 
      Mikor jöttünk el, a recepciós hölgy megkérdezte, hogy nem ebédelünk.e meg, az ebédlő a földszinten van. Ugyanis a kerekasztal megbeszélés ebéddel kezdődött.
        Hát erről ennyit!
        Természetesen nem hagyom annyiban a dolgot.  

x x x

Július hetedikén 74 éves korában elhunyt Buda Béla pszichiáter. 
        A nyolcvanas években rengeteg előadását hallgattam a rádióban. Nagyon szerettem és rengeteget tanultam tőle.

Nincsenek megjegyzések: