2012. augusztus 13., hétfő

Napló



Állítólag ma van a balkezesek világnapja. Jómagam is az vagyok.
       Most már legalább ebből is tudom, hogy miért volt ma rossz napom.
       De az is lehet, hogy egyszerűen csak - meleg vagy hideg - front van.Valami van, mert ma különösen ideges és feszült volt mindenki, akivel találkoztam.

x x x

Mint a Mozgássérültek Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Egyesület elnöke, részt vettem a Rákóczifalvi Csoportunk vezetőjének, Bodnár Katalinnak a temetésén. 
       Alig múlt ötvenkét éves, lefeküdt és reggel nem ébredt fel. 
       Búcsúbeszédemben hangsúlyoztam, hogy az elmúlt másfél évtizedben szinte folyamatosan harcolt az állapot-rosszabbodás ellen. Sérvműtétek és rehabilitációk követték egymást. Hol - nagyon - lent, hol fent. 
       Tudom, hogy félt az orvosszakértői felülvizsgálattól. 
       Azt már csak a jó isten tudná megmondani, hogy az elmúlt időszak idegeskedései, izgalmai hozzájárultak-e korai halálához. 

x x x

Valaki világosítson már föl! Mi a különbség a tandíj és a költségtérítéses oktatás között? 
       Tartalmilag szerintem semmi.
       A mostani kormány a tandíjat nem szereti, ennek bevezetése ellen ellenzékben a kormánykoalíció pártjai tiltakoztak, tüntetéseket szerveztek. Költségtérítésre viszont szükség van, mondják.
       Játék a szavakkal?
       Ma miért nem tiltakoznak az ellenzéki pártok, az érintettek? Hol a civil kurázsi? Az érintetteknek is csak az elnevezés a fontos?

   

Nincsenek megjegyzések: