2011. március 19., szombat

Napló

A Vigilia folyóirat 2011. évi 3. szám'nak több írása a cigánysággal foglalkozik. Néhány elolvasása után nyugodtan mondhatom, hogy ebben a témában eddig a legjobb írásokat olvastam. Már csak ezért is érdemes mindezt megemlíteni. Ami a legkülönösebb mégis az, hogy ezek az írások egy keresztény szellemiségű alapvetően irodalmi jellegű folyóiratban jelennek meg.

x x x

A Quimby együttest tavaly fedeztem föl. December elején találkoztam egyik ismerősömmel az utcán. Néhány szót váltottunk, s mikor elváltunk, még azt mondta, hogy megy jegyet venni a Quimby koncertjére. Hát így kezdődött, aminek az lett a következménye, hogy én is vettem jegyet.
       A szolnoki karácsony előtti koncertjükön telt ház volt. 
       Nagyon kellemes zenét játszanak. Szinte majdnem mindegyik slágergyanús. A zenéjüknek a billentyűs hangszerek és a trombita ad egyedi hangzást. Mint kiderült, hallottam már korábban néhány számukat, csak nem tudtam, hogy róluk van szó.
       Hát van még mit felfedezni nekem is!
    

1 megjegyzés:

Paszternák Éva írta...

A szólóénekes, Kiss Tibor, hangja a nőket varázsolja el. Az én figyelmemet, barátnőm hívta fel rájuk. Tetszik amit csinálnak.