2011. március 27., vasárnap

Napló

Valamelyik nap  egy pár percre belenéztem egy filmbe. Itt hallottam ezt a mondatot:  "Ha valakinek nincs élete, mások hazug életét nézi". Ahogy láttam, a filmben ez az egy mondat ért valamit.

x x x

A húgom kisfia, tegnap volt hatéves. Ma ünnepeltük a születésnapját és a névnapját. Benedek pápa után kapta a keresztnevet.

x x x

Pénteken a magyar labdarúgó-válogatott négy nullra kikapott a hollandoktól.  Hát a fociban még mindig itt tartunk. Per pillanat nemigen van olyan európai válogatott, amelyiket meg tudnánk szorítani. 
       Évtizedekkel ezelőtt Végh Antal írt egy könyvet azzal a címmel, hogy "Miért beteg a magyar futball?". A cím akkoriban is jogos volt és ma is. De hogy valami ilyen sokáig beteg legyen! Ez már krónikus.
       Nem is tudom, hogy mikor néztem utoljára hazai focit. Ha így megy, egyhamar nem is fogok.

x x x

Beethoven Holdfényszonátáját hallgattam Vásáry Tamás zongorajátékában. Míg szólt a zene, olyan volt, mintha egy kicsit megszűnt volna minden más. Mintha nem is itt lennék ebben a földi valóságban.

Nincsenek megjegyzések: