2013. március 12., kedd

Napló


Elhunyt Bódi László, ahogy leginkább ismertük, Cipő, a Republic együttes énekese. 
       Először Martfűn hallottam őket játszani, aztán még négyszer különböző helyszínű koncerteken. A legemlékezetesebb koncertjük számomra a kétezres évek elején volt Szolnokon az olajcsarnokban. Leadták a műsort, aztán jöttek a ráadások. Annyira jó volt a közönség, annyira élvezték a zenélést, hogy ráadásként még annyit játszottak, mint amennyi a műsoruk volt. Közel négy órát játszottak egy szuszra. Fantasztikus volt. 
       Körülbelül két évvel ezelőtt láttam, hallottam őket utoljára. Ez a koncertjük sajnos már meg se közelítette azt a korábbit. Profi módon leadták a műsort, talán két-három ráadásszámot is játszottak. Valahogy az a tűz viszont már hiányzott belőlük. 
       Mindezzel együtt is állítom, hogy a legjobb magyar koncertzenekar. 

x x x

Ma megkezdődött a Vatikánban a pápaválasztás. A lemondott Benedek pápa helyett választanak új pápát. Várjuk a füstjeleket. 

x x x

Közérzületileg nagyon rosszul érzem magamat. Nekem a politika, mai közéletünk, közállapotaink a legnagyobb csalódás számomra. Néha olyan érzésem van, mintha nem is abban az országban élnék, ahová születtem. Abban bízok, hogy talán egyszer felébredek.

Nincsenek megjegyzések: